MARXA DELS TRAGINERS 2017. 12/11/2017.

14 Marxa dels Traginers 2017.
Lloc: Can Pere Tia, prop de Palamós.
Recorreguts: 17 K i 10 K. Massís de les Gavarres marineres.
Tornem 5 anys després, a fer una marxa familiar, clàssica i a prop de casa, els Traginers.
Pots escollir, fer 17 kms en "mode" cursa o marxa.
Amb la Carme fem la marxa i sense estrès.



Ens empapem d'una matinal de "Run to Enjoy", gaudint dels amics, del bosc, de córrer, també de caminar,  i del més important, la família. Les meves filles hi participen.



Marxa / Sensacions: 

A les 8h del matí sortim, fa fred, però no massa. La Carme em diu que tiri, i m'enganxo amb la Luisa dels I@corredors.


Ella va amb el "ganivet a la boca", i jo, jo.... Jo  avui el porto a la butxaca, com corre aquesta dona. Gràcies per la companyia Luisa!!


Arribo al Puig Cendrosa i baixo per un corriol, i de sobte, m'adono que fa estona que no veig cintes.... Burro, burro i més que burro, casum l'ostí!!! Ja m'he despistat.

Torno cap amunt i m'enganxo amb l'Ennar, en Pere, i al Puig Cargol amb la Luisa, que li ha passat el mateix.



El "trenet" va a tota màquina fins a l'arribada. Un final de trajecte amb molt bona companyia.


* Compartir a estones conversa, Kms i Marxa amb la família, els amics de l'Ardenya i la gent de i@corredors.





* Aquestes marxes ens donen l'oportunitat de conèixer camins i corriols de pas antics acabats de desemboscar, que fins i tot molts locals desconeixien.

FELICITATS Organització i Voluntar@s per tirar del carro dels Taginers!!!! 

TRACK WIKILOC



Powered by Wikiloc

Salut, feina i Gràcies per Entrar.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.