6 HORES DE CALELLA . CRÒNICA D'EN JORDI ALSINA.1/12/13.

PETITA CRÒNICA D'EN JORDI ALSINA:
Cursa: 6 hores de Calella. 14 edició.
Dia: 1/12/2013.
Organitza: Penya dels 100Kms
Lloc: Passeig Martim de Calella de la Costa.


Aquí teniu el petit relat d'una prova esportiva que fa dos anys en Quim (l'Ultraquim) i en Pere el meu germà em van proposar de fer-la. Recordo que els hi vaig dir: "Quan acabes deus quedar una mica tocat del terrat", em van contestar que no, però jo no ho tenia tan clar.
Bé, aquest any la Carme, en Pere i en Quim m'han convençut, alhora dir que pel meu cap ja em voltava de fer una cursa diferent.
Acostumat a fer desnivell, vaig amb la idea que tot serà més fàcil, quan resulta ser tot el contrari. Em trobo que al cap de tres hores d'estar corrent amb un mateix ritme, una mateixa trepitjada, un mateix "paisatge" i tot planer, fent 1,5 Km d'anada i 1,5 Km de tornada comptabilitzant cada 3 Km una volta.... Em pregunto que coi estic fent aquí.


A partir d'aquest moment el cap comença a funcionar diferent i s'activa la logística per superar la prova, no vull dir amb tot això que no m'hagués anat bé, tot al contrari, vaig patir però alhora vaig "disfrutar" molt de l'experiència, dels corredors, de l'entorn i remarcar sobretot els organitzadors, gent senzilla i amb molt de cor.
Per acabar dir que aquest tipus de proves tenen un entrenament diferent, que també pot ser igual o més dur que  els entrenaments amb desnivell... de totes maneres es tracte sempre de gaudir del moment i del que estàs fent.
He quedat el 17e. Fent 56,350 Kms en 6 hores.

Crònica d'en Perepeterpan: 6 hores de Calella. Crònica i Fotos.


Ànims i endavant.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.