PUIGSACALM EXTREM 2013. CRÒNICA I FOTOS DE JORDI ALSINA. 20/10/13.

20 d'Ocubre 2013. PUIGSACALM EXTREM. 4 a edició.
Distàncies: 42 km  i 21 km.
Desnivell Marató: 2900 + i 2900-
Lloc: St. Esteve d'En Bas. Girona.
Organitza: Ass Esp Diedre.
  

Us deixo amb la petita crònica d'en Jordi Alsina, (el meu germà):   
El que ens passa a molts corred@rs, que quan acabes una cursa de duresa i patiment extrem, sigui pel recorregut, la climatologia, que no tens el dia..... o les tres coses alhora, i la família o amics et pregunten com t'ha anat? la resposta és: l'any que ve no hi tornaré segur. Aquesta frase la vaig dir a l'edició 2012 i el 2011 i el.....


Però és curiós, no sabem el perquè, que quan es va acostant el dia de cursa, una part de tu diu "hi aniré" i l' altra queda en espera.

Bé, aquest any no ho tenia clar i no estava prou motivat, potser porque l'any passat estava tot ple de fang, o no hi anava prou entrenat, no ho sé.

El fet és que em llevo a les 6:00 h del mati, agafo els trastos i cap a St. Esteve d'en Bas, m'acompanya el meu germà, per fer alguna foto i gaudir de l'ambient sense córrer.
Ens trobem amb en Roberto del A.E. Matxacuca, un CraK, em diu que si no la faig em "fotará quatre osties".(Gràcies Roberto).


Mentre s'acosta l'hora de sortida estic molt nerviós però molt més motivat, l'objectiu és arribar.

Objectiu aconseguit, he fet la marató, he arribat i molt content, doncs l'he fet amb menys temps que l'any passat. He anat de menys a més i el més important és que he acabat amb molt bones sensacions.

La definició personal de la marató: Dura i si hi ha fang Super Dura, amb un entorn i unes vistes espectaculars i l'organització / voluntaris un 11 sobre 10.


Felicitar a tots els corredors que hi heu participat, sigui quin sigui el resultat i en especial als que conec, en Roberto Sancho pel 1er lloc a la marató i en Jordi Gamito pel 2on lloc a la mitja marató.
P.D: L'any que ve.... no hi tornaré!!

Les frases de la cursa:

*En Marc l'organitzador a uns minuts abans de la sortida: Aquest any la Pugsacalm Extrem no serà del tot Extrema, doncs no ha plogut i no hi ha fang.

*Molts corredors en acabar: Ostres!! aquest any he baixat de les 7 hores!! Super!!

*Corredors fent la cursa: M'estimo molt aquesta terra, Catalunya....però de vegades voldria viure a Anadalusia, doncs alla no hi ha tanta pujada i tanta baixada..... i tot és més pla !!!!

CLASSIFICACIONS I MES FOTOS AL WEB DE LA CURSA: PUIGSACALM EXTREM.
Salut i Feina i Gràcies per fer-hi un cop d'ull.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.