33 CURSA DE ST. ESTEVE DE LLAGOSTERA.Fotos i Crònica.26/12/12.

Lloc: LLagostera.
Recorreguts: 10 Km i 5 Km.
Inscrits: Uns 995.
Preu 6 eu.


Trenta-tres anys son molts anys per a una cursa pionera i veterana a la comarca. Tot un referent pels corred@rs dies abans de tancar l'any.

Hi he participat uns quants anyets i espero poder participar-hi molts més, no l'he vist néixer però si créixer, amb gairebé 150 corredors en les primeres edicions en què hi vaig participar, fins els 995 inscrits d'aquest any.

El motiu del seu èxit és sens dubte  l'essència d'una cursa "familiar" amb un ambient molt natural i sa, tot i l'augment progressiu de participants.

Amb l'encert de poder triar dos recorreguts, un de 5 Kms  per a tota la família i el clàssic de 10 Km pels corredors mes ràpids, pels qui volen baixar d'una hora o senzillament caminant. Per uns i pels altres la finalitat és gaudir i compartir quilòmetres, botifarra i sensacions amb amics i família.

Aquest any ha estat especial, la Carme i jo hi hem participat caminant amb els meus nebots, el meu germà, les meves filles i un munt d'amics.


Més fotos  de:

CARLOS SANCHEZ.

Web Cursa de St. Esteve de Llagostera.

Salut, Feina i Gràcies per la visita.

Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.