X MEMORIAL ROBERTO JAUREGUI. TOLOSA.Crònica de Maria Alsina.26/05/12.

CRÒNICA DE LA MARIA ALSINA. 14anys.


El Memorial Roberto Jauregui és un esdeveniment de natació amb aletes on participen una selecció dels millors nedadors/dores de diferents comunitats autònomes.

Vaig tindre la sort i per segon any de ser seleccionada juntament amb d'altres nedadors/dores com a component de la selecció catalana.
El Memorial és com una mena de test on convivim i competim amb la flor i nata d'aquesta disciplina.

El que esta molt clar és que el nivell de la selecció catalana és molt alt i gairebé sempre hem anat per davant.
Van ser dues jornades (matí i tarda) en què es van realitzar les proves de 50,100, 200 i 400 superfície, i 25 apnea per part dels infantils. I per part dels cadets es van nedar 50, 100, 200, 400 superfície, 50 apnea i 100 escafandre.

Les proves en què vaig nedar:
50 apnea, 2a.
100 escafandre, no la vaig acabar per un problema amb l'escafandre.
200 superfície, mirar classificació.
400 superfície, mirar classificació.
4x50 relleus, 1eres.
4x100 relleus, 3eres.

Sensacions/ anècdota: A la prova d'apnea a dalt del podi i a punt de saltar, vaig pensar que no aguantaria la respiració i sortiria abans d'hora, vaig perdre la concentració per uns moments, el cor em bategava molt de presa, vaig posar-me nerviosa. Vaig pensar amb les meves rivals, no les volia ni mirar perquè no notessin el meu neguit.. potser elles estaven igual.
Vaig pensar i no se perquè amb les persones que son un exemple per a mi, en Rafa Guerrero, en Jordi Gonzàlez, l'Anna Buxó.... Com afronten aquestes situacions??
De sobte penso que he entrenat molt i molt, que he fet molts Kms per estar damunt d'aquell podi..... Sento el "caliu" de les meves companyes.... De sobte el silenci.... Noto aquella "chispa" que fa que tot s'encengui.... Ara sí que sí..... Vaig a donar-ho TOT.
El meu pare diu que hi ha moments que et fan sentir viu, crec que aquest va ser un d'aquells moments.


Per últim els components de la Selecció Catalana varem ser:
Laia Rocher, Maria Esteban, Claudia Palafolls, Cèlia Brugulat, Anna Ariño,(infantils femenines). Pau Tirado, Victor Martínez, David Badarrey, Max Martnez, Axel Lekuona, (infantils masculins).
Abril Vallés, Cristina Auladell,Laia Dobao, Saida Dominguez, Maria Alsina, (cadets femenines). Isaac Vera, Julen Fernández, Carles Rivera, Pol Collante, Carles Garcia, (cadets masculins).
Els entrenadors que ens van acompanyar: Ruben Lopez, Alberto Batalla i Josep Maria Esteva.

Carta d'agraïment als entrenadors:


Comentaris

  1. Bona crònica Maria.
    R. Jauregui ha estat l'aperitiu i va per a tots els nedador@rs del A.C.Xaloc, ara venen els plats forts, els Campionats de Catalunya 2 i 3 de Juny i els d'Espanya.
    Molta sort a tots, a pasar-ho bé i Gaasss!!
    Salut.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.