III SUSQUEDA CAMINA 22/05/2011

Diumenge 22 de Maig 2011. Feia dos anys que tenia en el punt de mira aquesta marxa, i a la tercera la Maria i jo hem tingut el luxe de posar-la a la butxaca.

La gent  de Susqueda Camina, ens han fet un recorregut magnific,  amb punt d´inici i arribada a St. Martí Sacalm, als peus de l´imponent cinglera del Collsacabra, imposant el Far amb caràcter altiu vigilant incansable de tot el Pla St. Marti, a grans trets, seria a nivell excursionista un vèrtex que limita les Guilleries i Collsacabra.

Hem començat un quart d´hora tard , a 3/4 de 8h, tot i així ens hem posat les piles.

Agafem la pista que ens porta al Collet de St. Martí, castell de Fornils i la casa de la Triola, seguim fins el Grau del Goleró que s´enfila fins dalt la cinglera, un corriol preciós, arribem al Pla de l´Hom i fins al Grau de la Casadevall, 2º avituallament amb botifarra  i  "completo" de gent esmorzant.

Anem tirant amb vistes de Guilleries increïbles amb el vol majestuós dels voltors davant nostre.
Baixem la cinglera cap al Mas les Gleies, corriol amb olors antigues i enmig d´alzines,travessem la riera cap a la Triola, Sant Pau, les cases abandonades de Masó i Puiggalí i arribada a St. Martí.

He volgut deixar que la Maria portes el ritme, per veure com esta físicament, doncs la setmana vinent va a Tolosa Guipuzcoa, a competir amb la flor i nata a nivell estatal de natació amb aletes,al IX Memorial Rb.Jauregui, a més té els campionats de Catalunya i Spain el mes de juny, la veritat es que m´ha sorprès, es resistent i forta, hem fet 17Km amb 3:07¨caminant, i amb molta calor.

Felicitar els voluntaris, organitzacio........, els avituallaments un 10´10, les taronges bonissssimes, el recorregut molt ben marcat.
Per 5 eu, 4 avituallaments, 2 amb taronges i aigua, 1 amb pa i botifarra i vi, a l´arribada coca molt bona , cava, una gorra, un boli, una planta o una samarreta, l´any que ve tornem i tant que si!!