CADAQUES-PORTBOU,3ªetapaCBXR. 23/09/2010.

Un dia fent un entrenament amb l´amic Ultraquim,va sortir el tema dels corredors que no acaben una cursa, que no son finishers per motius fisics,mentals, cansament.

Varem coincidir en que primer de tot s´hauria de fer el possible per acabar, pero sino, hi hauria d´haver com un "examen de recuperaciò"per aquets corredors, i donar una oportunitat per acabar la cursa ón la varen deixar.

Degut a una malaltia desconeguda  i que tinc, no vaig poder acabar la 3ª etapa de la CBXR. però aquell mateix dia vaig decidir fer el meu examen de recuperaciò, i repetir algun dia el tram que no vaig poder fer.
El dia escollit 19 de setembre, amb la companyia de la Carme , caminant, de les 9 h del mati a les 4 de la tarda amb parades incloses, (crec que varem fer el gr mes llarg de Cadaques a Port de la Selva), molta calor.
 No es pot explicar en paraules el que vaig sentir quan vaig veure Portbou, molt emotiu.
La crònica en fotos.












                                                 

                                
                              





















Molta Salut.



Comentaris

EL MÉS VIST DEL BLOC

SPINE ULTRA 2017 I ELS CATALANS. 05/01/2017.

BOULDER O ESCALADA EN BLOC A LA COSTA BRAVA. ACTUALITZAT. 25/072013.

SEMPREJOVES FENT ESPORT. 1/02/2018.